הרצאות – רשימת נושאים

נושאי הרצאותיי מגוונים ומחולקים למספר קטגוריות, על פי סוג האוכלוסייה וצרכיה, מעורבותה בפעילות גופנית ונושאי התעניינותה.

1) דופק מטרה ושריפת שומנים?! (60 – 90 דקות). הרצאה לקהל המנויים הפעיל. מהו באמת הקשר שבין הדופק לשריפת שומן וירידה במשקל, מהי הפעילות והעצימות האופטימאליים אשר יביאו לירידה במשקל.


2) תזונה ובריאות (60 – 90 דקות): הרצאה כללית לקהל הרחב בנושא תזונה ובריאות. הסברים על הגורמים התזונתיים המשפיעים על חולי והשמנה. קווים לצריכה נאותה של פחמימות, שומן וחלבון ושאר אבות המזון תוך דגש על "יישום בשטח".


3) פעילות גופנית ובריאות- כיצד יוצאים לדרך (60 – 90 דקות): הרצאה כללית לקהל הרחב בנושא חשיבות הפעילות הגופנית פעילות אירובית ופעילות בונה שריר, מאפייניהן וחשיבותן כאמצעי "לחימה" כנגד מחלות לב, אוסטיאופורוזיס, דילול שריר והשמנה. ההרצאה מספקת כלים בסיסיים לבניית תכנית אישית לפעילות גופנית.


4) תזונה, בריאות ופעילות גופנית: הרצאה כללית או סידרת מפגשים לקהל הרחב בנושא המשלב תזונה, פעילות גופנית ובריאות. הרצאה / מפגשים אלו מדגישים את חשיבות התזונה הנכונה והפעילות הגופנית לבריאותו ותפקודו של הפרט.


5) כל שרצית לדעת על חלבון ומעולם לא היה לך את מי לשאול (60 – 90 דקות): סקירה נרחבת על הצורך בחלבון בדגש על פיתוח גוף ופעילות גופנית. כמות מומלצת, מקורות, תזמון הצריכה ביחס לאימון, תחליפים מעולם הצומח ועוד.

 

6) כולסטרול ושומן (90 דקות): הרצאה לקהל הרחב, תבוא רק לאחר ההרצאה הכללית בנושא תזונה ובריאות. הכרת סוגי השומנים השונים והשפעתם על בריאותנו, מהו בכלל הכולסטרול, מה ניתן לעשות בכדי לשפר את היחס שבין הכולסטרול  ה"טוב" וה"רע".


7) תזונה לספורטאים (90 דקות): הרצאה או סידרת מפגשים לספורטאים המבהירה את עקרונות התזונה הנכונה להצלחה בפעילות ספורטיבית. הרצאה זו מדגישה עקרונות לתזונה יומית ותזונה לפני תחרויות. כמו כן ניתנים דגשים לפי ענפי הספורט הספציפיים של קהל הנוכחים.


8) בישול טעים ובריא (60 דקות): מגוון מרשמים ועצות כיצד ליישם את ההמלצות התזונתיות.


9) אז אתה רוצה להיות בריא (90 דקות): הרצאה מלווה בהרבה מאוד הומור המסבירה את הנקודות העיקריות שיעזרו לנו לתחזק את גופנו ומוחנו.


10) תזונה נכונה וספורט לשומרי משקל – סדנא או סידרת הרצאות: הגורמים להשמנה ושכיחותה. תזונה ופעילות גופנית לתמיכה בירידת משקל.

 

11) שרירים רבותיי שרירים: סדנא או סידרת הרצאות בהם נלמד כיצד בנוי ומתפקד שריר השלד, נכיר את שרירי השלד העיקריים וכיצד ניתן להפעילם ולחזקם גם במסגרת ביתית. הסדנא כוללת למידה עיונית ותרגול מעשי


12) מדידה ומעקב אחר הרכב הגוף: לא הרצאה, אלא עבודה פרטנית עם מנויים – מדידת משקל ואחוזי שומן, ניתוח התוצאות והמלצה לתכנית פעילות גופנית בהתאם, ומעקב.